REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO FUNDACJI DONUM CARITATIS
I. Postanowienia ogólne
1. Serwis internetowy działający pod głównym adresem „www.donumcaritatis.pl”, zwany dalej „Serwisem” prowadzony jest przez Fundację Donum Caritatis im. Ks. Zdzisława Tronta, z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 75, 44-300 Wodzisław Śląski pod numerem KRS: 0000508838, zwaną dalej Fundacją.
2. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki korzystania z Serwisu.
3. Zadaniem Serwisu jest prezentacja informacji o działalności Fundacji oraz bieżących projektach organizowanych przez Fundację.
4. Serwis umożliwia ponadto:
– wsparcie działalności Fundacji poprzez dokonanie płatności online;
– zapis do usługi newslettera prowadzonego za pośrednictwem wiadomości e-mail;
5. Do wszelkich publikacji oraz zdjęć umieszczonych w Serwisie prawa przysługują Fundacji i ich użycie bez zgody Fundacji jest zabronione. Tylko materiały oznaczone frazą „Do pobrania” mogą być pobrane zgodnie z prawem. Również znak słowny i graficzny Fundacji są chronione prawem znaków towarowych.
II. Newsletter
1. Newsletter jest wysyłany cyklicznie i bezterminowo za pośrednictwem internetowej poczty elektronicznej w formie listu elektronicznego na adres Odbiorcy i zawiera aktualne informacje na temat działalności Fundacji oraz materiały promocyjne zachęcające do współpracy z Fundacją.
2. Każdy korzystający z usługi Newslettera jest jej Odbiorcą i decydując się na korzystanie z usługi potwierdza zapoznanie się z regulaminem i godzi na stosowanie jego treści.
3. Zapisanie się na usługę korzystania z Newslettera jest dobrowolne. Następuje ono poprzez dokonanie rejestracji adresu e-mail na stronie internetowej Fundacji pod adresem donumcaritatis.pl, kliknięciu przycisku potwierdzenia i akceptacji linka aktywacyjnego wysłanego na podany przez Odbiorcę adres e-mail.
4. Link aktywacyjny będzie ważny przez 10 dni. Po upływie tego czasu bez akceptacji linka, aby korzystać z Newslettera, konieczna jest ponowna rejestracja na stronie internetowej.
5. Aby korzystać z newslettera obowiązkowe jest podanie adresu e-mail. W celu otrzymywania newslettera potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywny adres e-mail.
6. Dany adres poczty elektronicznej może być zarejestrowany tylko raz. Ponowna rejestracja możliwa jest tylko po uprzedniej rezygnacji z usługi.
7. Rezygnacja z usługi jest możliwa w każdym czasie i następuje poprzez kliknięcie linka umieszczanego pod każdą wiadomością wysłaną w ramach Newslettera.
IV. Płatność online
1. Serwis umożliwia dokonywanie płatności online na rzecz Fundacji w celu wsparcia jej działalności statutowej.
2. Płatności online są obsługiwane przez serwis płatności internetowych paybaylink.pl. Przekierowanie do paybylink.pl następuje przez kliknięcie odpowiedniego linka w Serwisie.
3. Wszelkie należności muszą być wyrażone w złotych (PLN)
4. W ramach płatności online można dokonać płatności wg następujących metod:
– internetowy przelew bankowy (lista banków na stronie https://paybylink.pl/partner/przelewy-bankowe)
– BLIK ( https://paybylink.pl/partner/przelewy-bankowe/#s-blik)
-SMS PREMIUM (https://paybylink.pl/partner/sms-premium/)
Szczegóły dokonywanych transakcji zawiera regulamin paybaylink.pl dostępny pod adresem: https://paybylink.pl/documents/regulamin_wplay_klientow_pbl_16_06_2017.pdf?v2
5. W zakresie płatności kartami kredytowymi Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
6. Dostępne formy płatności kartami płatniczymi:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Fundacja dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Darczyńcę , chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
V. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że przekazane przez Państwa w ramach wymienionych w niniejszym regulaminie form działania Serwisu dane osobowe będą przetwarzane w celach statutowych i w związku z realizowanymi usługami.
2. Korzystanie z powyższych form jest równocześnie zgodą na przetwarzanie przekazanych danych osobowych.
3. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
– administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Donum Caritatis im. ks. Zdzisława Tronta;
– Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań statutowych fundacji oraz przesyłania Państwu informacji o działaniach fundacji i podziękowań – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a, e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
– kategoria danych osobowych: dane niewrażliwe;
– odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
– Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
– posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w celach inne niż statutowe;
– ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4. Dane osób, które decydują się przekazać darowiznę za pośrednictwem formularza wpłaty przekazywane są na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych właścicielowi serwisu Paybylink.pl. W celu realizacji płatności konieczne jest wyrażenie przez użytkownika zgody na przekazanie danych właścicielowi serwisu Paybylink.pl – firmie Paybylink, z siedzibą w Warszawie, 00-133 Warszawa, przy ulicy Jana Pawła II 22, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000296790, posiadająca numer NIP 1182105129, NIP EU PL1182105129, numer REGON 360726494.
VI. Postanowienia końcowe
1. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
2. Nieważność jednego z postanowień regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych jego zapisów.
3. Fundacja nie odpowiada za przerwy w dostępie do Serwisu.
4. Fundacja ma prawo zaprzestać prowadzenia którejkolwiek z form wyżej wymienionych.
5. Reklamacje dotyczące funkcjonowania form wyżej wymienionych należy kierować pod adres e-mail:biuro@donumcaritatis.pl. Rozpatrywane będą one w terminie 21 dni od dostarczenia.